Za dostopanje do družabnih omrežij in njihovo uporabo si moramo ustvariti tako imenovano virtualno identiteto oz. uporabniški račun ali profil. Z njim bomo lahko dostopali, uporabljali in upravljali naše družabno omrežje.
Za ustvarjanje uporabniškega računa bomo potrebovali:
- elektronsko pošto – lahko uporabimo obstoječo, če jo imamo
- uporabniško ime – si ga izmislimo (lahko je preprostejše, ker je običajno javno)
- geslo – si ga izmislimo (najboljše geslo je tisto, ki vsebuje velike, male črke, številke in druge znake ter naj bo različno od gesel, ki jih uporabljamo za druge storitve)
- sliko – lahko je naša slika ali katerakoli druga slika (včasih ji pravimo kar “avatar”)
Podatkov za prijavo v naše družabno omrežje nikoli ne posredujemo tretji osebi, ker mu s tem damo dostop do našega omrežja.
Ne smemo pozabiti tudi na starostne omejitve, ki jih imajo posamezna družabna omrežja (13 let – Facebook, MySpace, YouTube, Snapchat, Twitter to starostno omejitev samo priporoča; 16 let – WhatsApp; 18 let – LinkedIn itd.).
Družabna omrežja pogosto vsebujejo veliko naših bolj ali manj osebnih podatkov, ki bi jih radi zaščitili pred nepooblaščenimi vpogledi. Več o nevarnostih in zaščiti družabnih omrežij bomo spoznali v poglavju Slabosti in nevarnosti.
Kako si ustvarite uporabniški račun si lahko ogledate na spodnjih povezavah:
- Ustvarjanje uporabniškega računa na družabnem omrežju Facebook
- Ustvarjanje uporabniškega računa na Google
- Ustvarjanje uporabniškega računa na družabnem omrežju LinkedIn
- Ustvarjanje uporabniškega računa na družabnem omrežju Twitter
Komentarji