Upoštevanje pravil pri pisanju e-dopisov/sporočil
Ne glede na to, ali e-sporočilo pišemo sodelavcu, znancu, poslovnemu partnerju, mora biti pravopisno in slovnično pravilno zapisano. Izogibajmo se nedokončanih misli, tujkam, zelo obširnemu in neprimernemu slogu pisanja. S pravilno zapisanim sporočilom izkazujemo naslovniku svoje spoštovanje.
Neustrezen e-dopis
Ustrezen e-dopis
- Pri e-dopisih veljajo enaka pravopisna in jezikovna pravila kot veljajo pri dopisih, poslanih po navadni pošti.
- V uradnih e-dopisih ponavadi ne uporabljamo različnih znakov namesto besed in ločil. Če pa v neuradnih sporočilih uporabljamo te znake, pa je nujno, da jih tisti, komur pošiljamo sporočilo, tudi razume.
- Napisano besedilo se obojestransko poravna in zapiše s pisavo 11. Izogibamo se neberljivih pisav, različnih slogov.
Neustrezen e-dopis
- V e-dopisu se ne uporablja velikih tiskanih črk, izjema so le kratice.
Neustrezen e-dopis
- Na sprejeto e-pismo pošiljatelju odgovorimo takoj. Če pa zaradi določenih razlogov ne moremo odgovoriti, potem mu le sporočimo, da smo njegovo e-pismo prejeli in mu bomo odgovorili takoj, ko bomo imeli čas.
- Preden odpošljemo e-dopis, še enkrat preverimo, če je e-naslov pravi, saj ima lahko sporočilo, ki ga pošiljamo na napačni e-naslov, nezaželene posledice.
- Ne pošiljamo naslovniku novice, ki je objavljena na spletni strani, ampak mu raje pošljimo povezavo do spletnih strani.
(Skupno 5.343 obiskov, današnjih obiskov 1)
Komentarji