Tudi najboljši govorniki si danes na javnih predstavitvah pomagajo s sodobnimi sredstvi, s katerimi pripravijo gradivo, ki jim bo služilo v oporo, pritegnilo poslušalce in poudarilo najpomembnejša sporočila.

Pri pripravi gradiva je treba upoštevati dve zlati pravili:
  • v gradivo, ki ga uporabljamo za prezentacijo ne zapisujemo stvari, ki jih bomo povedali oz. smo jih zapisali v izročke, ki so jih prejeli poslušalci;
  • manj je več, saj v množici besedila, barv, slik in animacij poslušalec hitro izgubi pozornost.

 

Dobro je vedeti, da si bo naša publika v poprečju zapomnila:
  • 20 % tega, kar slišijo,
  • 30 % tistega, kar vidijo,
  • 50 % tistega, kar vidijo in slišijo,
  • 70 % tistega, kar vidijo, slišijo in o čemer takoj govorijo.

Več si lahko preberete na povezavah:
(Skupno 144 obiskov, današnjih obiskov 1)